מכירות שלב ב'.
 
אנשי מכירות בעלי ניסיון והצלחה מוכחת במכירות מפתחים לאורך השנים רמת מקצועיות גבוהה שמוזנת מתוצאות המכירה שלהם.
באופן טבעי הם חוזרים על טכניקות שהובילו לסגירת עסקה ונמנעים מטכניקות שמנעו סגירת עסקה.
אולם למידה יחידנית אקראית, אינה מפיקה את מקסימום הפוטנציאל מאיש המכירות, לעומתה למידה משותפת המלווה בהנחיה מקצועית מעלה את מספר סגירות העסקה בטווח המיידי ובעיקר בטווח הרחוק (ככל שמוטמעות המיומנויות הנלמדות).
 
מטרת הקורס הנו אבחון מיומנויות מכירה קיימות, זיהוי חוזקות וחולשות במכירה ופיתוח תפיסה אפקטיבית במכירות.
 
נושאים שילמדו בקורס:
ניתוח שוק הלקוחות - צרכי הלקוח מול תועלות המוצר/ שרות: פיתוח דפוסי מכירה מתאימים למוצר/ שרות אל מול
   צרכי הלקוחות.
בחינת עוצמות וחולשות של איש המכירות ובניית מודל מכירה אישי .
ניתוח ארועי מכירה בעבר ולמידה מהצלחה (סגירת עסקה) ומהכשלונות (אי סגירת עסקה).
פיתוח והתמקצעות של איש המכירות כמומחה תוכן ויועץ בכיר למוצר/ שרות.













 
ניתן להתייעץ באמצעות השארת הודעה ב "צור קשר" או בשליחת מייל ל info@obp.co.il
 
 
"פסיכולוגיה עסקית ארגונית" טלפון:  054-2202570 |   דוא"ל:  michal@obp.co.il |  כתובת:  ת.ד. 2318 רחובות 76123 ישראל