סקרים          
 
סקר הינו כלי לבדיקת מגמות הקיימות בסביבה הארגונית. 
 
סקר הינו כלי תומך בקבלת החלטות ניהוליות ובהובלת תהליכים אסטרטגים ארוכי טווח.
 
בנוסף סקר יכול להוות אמירה ארגונית,כאשר מודדים ובוחנים תחום מסויים הארגון מתכוונן לאותו תחום. לדוגמא, כאשר  מודדים את איכות השרות בסניפים, מלוא תשומת הלב הארגונית מופנת לאיכות השרות בסניפים. בכדי שסקר יהיה כלי נהולי משמעותי, חיוני כי יתבצע בתוצאותיו שימוש שישפיע על הלך הרוח הארגוני.
 
בנוסף מומלץ לשתף את העובדים  בקביעת מדדי הסקר ולהסביר להם את תוצאותיו.
 
לעיתים ארגונים משקיעים משאבים רבים בסקרים כדוגמת לקוח סמוי כאשר ב"שטח" העובדים והמנהלים אשר צריכים להפיק לקחים וללמוד מהסקר  אינם מבינים אותו ואף מנוכרים אליו וטוענים שאינו ראוי להתייחסות. ארגון המשכיל להשתמש בסקר ככלי אסטרטגי להובלת תהליכים ארוכי טווח יפיק ממנו תועלת רבה.
















 
ניתן להתייעץ באמצעות השארת הודעה ב "צור קשר" או בשליחת מייל ל info@obp.co.il
"פסיכולוגיה עסקית ארגונית" טלפון:  054-2202570 |   דוא"ל:  michal@obp.co.il |  כתובת:  ת.ד. 2318 רחובות 76123 ישראל