מנהלים מקודמים או נבלמים בארגון בזכות חוות הדעת של המנהלים שלהם.
 
במטרה לתקשר עם הממונים בצורה תכליתית יש להסתכל על המציאות מזווית הראיה שלהם.
 
הם ישמחו לשמוע כיצד אתם מצליחים לעמוד ביעדים ולא למה לא ניתן לעמוד ביעדים.
 
זכרו המנהלים שלכם מציגים את ההשגים שלכם ושל המנהלים האחרים הכפופים להם כהשגים שלהם!
 
ככל שתשכילו לתרגם את העשייה שלכם למדדים כמותיים, כך יהיה לכם פגישות אפקטיביות יותר עם המנהלים שלכם.
 
לדוגמא:
המנהל שלכם אומר לכם שהוא לא מרוצה ממספר השעות הנוספות שמשולמות במחלקה ובאותה נשימה הוא אומר שהתפוקה לא מספיקה והמחלקה מפגרת החודש אחרי המכירות.
 
קיימות שתי אפשרויות לתגובה:
זה לא אפשרי ויש סטירה לוגית בדרישה.
לרשום את בקשתו ולבקש יומים עד שבוע לבחון את הנושא, לחזור לפגישה הבאה עם תוכנית שתשיג את שני היעדים:
א. התפוקה.
ב. הורדת מכסת השעות הנוספות.
 
לאחר הפגישה יש לחזור למחלקה ולבחון את השעות הנוספות ביחס לשכר שמשולם לשעה.
יתכן שהעומס בשעות הנוספות נובע מכך שאישרת ליותר מידיי עובדים לצאת באותו שבוע לחופש.
יכול להיות שהעובדים מעונינים בשעות הנוספות ולכן מאטים את העבודה במטרה לקבל שעות נוספות.
 
יתכן שבבחינה מעמיקה  תבין שצוואר הבקבוק בייצור נובע מחוסר גיבוי מהמחלקה הטכנית המתבטא בעצירת העבודה בכל משמרת.
 
חשוב שלא תעלה את כל הסיבות בפגישה בה המנהל מציג את חוסר שביעות רצונו מתפקודך כמנהל.
 
קיימות מספר סיבות לזמן השהייה בתגובה בין הפגישה הראשונה לשניה.
תגובה מיידית תתפס כהתגוננות.
בפגישה השנייה לאחר שתבחן את הנושא תציג תוכנית להתמודד עם הקשיים, התפקיד שלך למצוא את
   הפתרונות לקשיים ולהציג את התוצאה הרצויה למנהל שלך.
 
לדוגמא:
קבע פגישה עם המנהל הטכני תציע לו להכשיר עובד מהמחלקה שלך בכל משמרת למתן תמיכה טכנית
   בסיסית. יתכן שישנן תקלות שניתן לפתור במסגרת הכשרה קצרה ולהמנע מלקרא למחלקה הטכנית.
בחן את המשמרות יתכן וניתן לסדר את זמן החפיפה בין המשמרות לטובת זמני שיא בעבודה ולמנוע מלהשאיר
   עובדים לשעות נוספות.
 
זכור גם אם לא תוכל להגיע ליעד ב 100% בטווח המיידי, 
המנהל שלך ישמח לראות תוכנית פעולה עקבית ושיטתית שמטרתה לשפר ולהתייעל לטווח הארוך.
 
סכם עם המנהל שלך יעדים כמותיים שיהיו מקובלים על שניכם.
הגש לו דוח מצב ועדכן אותו באשר לדרך בה אתה מתמודד עם היעדים.
 
בהצלחה!


 
ניתן להתייעץ באמצעות השארת הודעה ב "צור קשר" או בשליחת מייל ל info@obp.co.il
"פסיכולוגיה עסקית ארגונית" טלפון:  054-2202570 |   דוא"ל:  michal@obp.co.il |  כתובת:  ת.ד. 2318 רחובות 76123 ישראל