קורסים במכירות          
 
ארגון הינו בר קימא כל עד הוא נתפס כבעל ערך בעני לקחותיו.
 
המיומנות למכור את הערך של המוצר/ שרות חיונית לכל בעלי התפקידים בארגון הנמצאים ביחסי גומלין עם הלקוחות.
החל מאנשי המכירות, נותני השרות והמנהלים המבצעים מצגות ומו"מ לקהל הלקוחות.
 
קורסי המכירות מטרתם לפתח מיומנויות להצגת ערך המוצר/ השרות כלפי קהל הלקוחות.
קורסי המכירות מיצרים שפה אחידה בקרב המנהלים והעובדים באשר לדרך הצגת המוצר/ השרות כלפי חוץ.
במהלך הקורס נבנות אסטרטגיות מכירה פונקציונאליות למטרותיו של הארגון.
כמו כן נקבעים מדדים כמותים ואיכותים לבחינת תוצאות התהליך על פי פרקי זמן המוגדרים מראש.


 














 
ניתן להתייעץ באמצעות השארת הודעה ב "צור קשר" או בשליחת מייל ל info@obp.co.il
"פסיכולוגיה עסקית ארגונית" טלפון:  054-2202570 |   דוא"ל:  michal@obp.co.il |  כתובת:  ת.ד. 2318 רחובות 76123 ישראל