קורסי שרות אכותי ככלי תחרותי.
 
שרות כנוף לרווחיות הפירמה
 
קורסים בנושא שרות מיועדים לכל ארגון הרוצה להצליח לטווח הרחוק.
 
שרות אכותי הוא יתרון יחסי בשוק תחרותי.
איש המכירות מבצע את המכירה הראשונה.
נותני השרות מבצעים עבורו את המכירות הבאות.
שרות אכותי הינו כלי לרכישת לקוחות חדשים, להגדלת השוק, למיתוג הפירמה ומהווה מחסום לנטישת לקוחות קיימים.
ערך השרות נמדד בצורה סובייקטיבית על ידי כל לקוח לפי מערכת הערכים והצפיות שלו.
 
ארגון הנותן שרות אכותי  יחנך את מנהליו ועובדיו לתת שרות אכותי ויבנה מערכת בקרה ושגרה ניהולית לבחינת רמת השרות והצבת יעדים לשרות אכותי.
 
קורסים ללמידת מתודות במתן שרות אכותי והעלאת נושא השרות לקדמת הבמה הארגונית הינו כלי לפיתוח איכות השרות הארגונית.
 
הנהלה המכשירה את מנהליה ועובדיה ומעניקה להם כלים למתן שרות איכותי, היא הנהלה השואפת למצוינות במתן שרות.









 
ניתן להתייעץ באמצעות השארת הודעה ב "צור קשר" או בשליחת מייל ל info@obp.co.il
 
 
"פסיכולוגיה עסקית ארגונית" טלפון:  054-2202570 |   דוא"ל:  michal@obp.co.il |  כתובת:  ת.ד. 2318 רחובות 76123 ישראל